TARİHÇE
Loya, bir Arıcı Tekstil San. Ve Tic. A.Ş. kuruluşudur. Arıcı Tekstil 1968’de Sultanhamam’daki 35 m2’lik bir dükkanda kadın iç giyim satışı ile ticaret hayatına atılmıştır.
Satışını yaptığı kadın iç giyim ürünlerinin kuruluşunun 2.yılında üretimini yapmaya başlamış, her geçen yıl üretim kapasitesini ve ürün kalitesini katlayarak üretime devam etmiştir. Arıcı markası ile başladığı üretime, 1992 yılında NBB markasını da dahil etmiş ve 2004 yılından itibaren de LOYA üretimine başlamıştır. Bu ortaklık sonucu bugün yurt içi ve yurt dışı 2.000 civarında satış noktasına ulaşmayı başarmıştır.

SEKTÖRÜN YEREL DEĞERİ, LOYA
Tamamı yerli sermaye ve yerli üretimle kendi entegre tesislerinde üretilen Loya, iplikten başlayarak her aşaması test edilerek en kaliteli ürünleri en uygun fiyatlarla tüketicisine ulaştırmayı ilke edinmiştir. Açtığı 39 mağazada müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, şikayet oranı minimum seviyede olan ürün çeşitliliği, fiyat avantajı ve satış adetiyle sektörün en önde gelen markasıdır.

 


ÜRETİM KAPASİTESİ
Arıcı Tekstil, tecrübeli ve deneyimli çalışanlar ile en son teknolojinin kullanıldığı toplam 32.000m2’lik üretim tesislerinde yıllık 10.000.000 adet sütyen, 1.000.000 seamless, 2.500.000 düzine kadın çorap, 350.000 adet sezonluk mayo, 700.000 adet pijama ve iç giyim kumaşı üretmektedir.


NE İÇİN VARIZ?
VİZYON

LOYA, piyasada en kaliteli ürün ve uygun fiyat politikası ile; hedefini %100 müşteri memnuniyeti olarak belirlemiş ve bu doğrultuda sektörün lider markası olmak için varlığını sürdüren bir markadır.

NE İÇİN ÇALIŞIRIZ?
MİSYON

Biz, 1968’den günümüze edindiğimiz tecrübe ile üretim ve satış hacmimizi daima büyüterek iç giyim, ev giyim ve plaj giyim kategorilerinde müşterilerimize geniş bir ürün yelpazesi sunmak için çalışırız.