SIKÇA SORULAN  SORULAR


NASIL SİPARİŞ VEREBİLİRİM?

Sitemiz üzerinden sipariş verebilmeniz için öncelikle sitemize üye olmanız ya da ‘Hemen Al’ seçeneğiyle siparişinizi tamamlamanız gerekmektedir. Eğer ‘üye ol’ seçeneğini tercih ettiyseniz, üyeliğinizi oluşturduktan sonra, satın almak istediğiniz ürünün sayfasına giderek beğenmiş olduğunuz renk, numara/beden tercihinizi yapıp "Sepete ekle" butonuna basarak, ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz. Daha sonrasında sayfamızın sağ üst tarafında bulunan "Sepetim" e tıklayarak, sistemin size soracağı kargo ve teslimat bilgilerinden sonra, ödeme bilgilerinizi yazıp siparişinizi tamamlayabilirsiniz. 
 
ŞİFREMİ UNUTTUM
Sayfanın sağ üst köşesindeki "Üye Girişi" bölümüne girerek *şifremi unuttum* linkine tıklayın ve siteye kaydınızı yaparken kullanmış olduğunuz e-mail adresinizi girin, çok kısa bir sürede size, siteye giriş yaparken, bize bildirmiş olduğunuz şifrenizi içeren bir e-mail gönderilecektir.

SİPARİŞ VERİRKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİM?
Öncelikle üye olurken, dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir. 

Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için, adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir. 

SİPARİŞİMİ VERDİM, BUNDAN SONRA NE OLACAK?
Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız e-mail adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir mail gönderilecektir. 

Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir mail yollanacak ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. Havale/EFT ödeme seçeneği ile verilen siparişlerde, yapacağınız ödemenin hesaplarımıza yansıdığı tarihte siparişiniz geçerli olacaktır. Bu süreç içerisinde ödemesi yapılmayan siparişlerde bulunan ürünlerin stoklarının tükenmesinden Loya sorumlu değildir. Kredi kartı ile verilen siparişler hemen işleme alınmaktadır. 

KARGOM NE ZAMAN ULAŞIR?

Loya.com.tr'de sipariş teslim tarihi; İstanbul, Ankara, Bursa, İzmir, Antalya ve çevre illerinde %95* oranında 1-3 iş günü** , diğer illerimiz için ise 4-6 iş günü **olarak belirtilmiştir.

Yaşanılacak herhangi bir aksilikte müşteri hizmetlerimiz sizinle irtibata geçecektir.

KARGO ÜCRETİNİZ NE KADAR?
Loya.com.tr üzerinden yapacağınız 75 tl ve üzeri alışverişlerde Kargo Ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır. 75 tl'nin altında kalan alışverişlerde ise Kargo Ücreti 5,99 TL'dir.

ÜRÜNÜ İADE ETMEK İSTEDİĞİMDE NE YAPMAM GEREKİYOR?
Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 7 gün içerisinde, hiçbir ek ücret ödemeden satın aldığınız ürün / ürünlerin renk & beden değişimlerini yapabilirsiniz. Değişim hizmetinden yararlanmak istemeyen, para iadesi isteyen müşterilerimiz ise 7 gün içerisinde ürün iadesi gerçekleştirebilirler. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise, iade süreniz 30 gündür. Aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde, ürün/ürünlerin iadesini sağlayabilirsiniz.

-İade edeceğiniz ürünü, e-faturanızın alt kısmında bulunan "İade Bölümünü" doldurarak, paketi hasar görmemiş, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte, Mng Kargo ile karşı ödemeli olarak göndermenizi rica ederiz. İadenizin bize daha sağlıklı ulaşması için gönderinizi Loya Mağazacılık A.Ş anlaşması üzerinden yaptığınızdan emin olunuz.

SİPARİŞİMİ NASIL İPTAL EDEBİLİRİM?
İlk olarak siparişinizi ana sayfanızda yer alan "Hesabım" sekmesinden kontrol etmelisiniz. Eğer siparişiniz "Sipariş Hazırlanıyor " ya da "Kargoya Verildi" statüsünde değilse talebinizi ve sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için iptal etme sebebinizi loyamusterihizmetleri@loya.com.tr adresine e-posta göndererek iletebilirsiniz.



SİPARİŞİMİN TESLİMAT ADRESİNİ DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM?

Siparişinizin statüsünü kontrol etmek için ana sayfanızda yer alan "Hesabım" sekmesinden ilgili siparişi kontrol ediniz. Eğer siparişiniz "Siparişiniz Alınmıştır" statüsünde ise teslimat adresinizi değiştirebilirsiniz. Yeni adresinizi iletmek için 0212 694 08 80 Çağrı Merkezimizi arayabilir ya da loyamusterihizmetleri@loya.com.tr adresine e-mail gönderebilirsiniz.