ÜCRETSİZ İADE

Aldığım ürünü hangi durumlarda iade edebilirim?

Loya.com.tr üzerinden almış olduğunuz ürün(ler)' ünüzü kullanılmamış, orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olmak koşuluyla, ürüne ait tüm aksesuarları ve orijinal faturası ile birlikte eksiksiz bir şekilde satın almış olduğunuz tarihten itibaren 15 gün içerisinde göndererek ücretsiz olarak sitemiz üzerinden kolay iade talebinde bulunabilirsiniz.

 

Nasıl iade edebilirim?

Loya.com.tr üzerinden almış olduğunuz ürünleri sadece Loya.com.tr üzerinden iade edebilirsiniz. Loya.com.tr üzerinden iade işlemini gerçekleştirmek için faturanızın en altındaki iade formuna aşağıda belirtilen şekilde iade etmek istediğiniz ürünün bilgilerini eksiksiz* olarak yazınız;

* Formu doldurulmamış iade talepleri dikkate alınmayarak tarafınıza tekrar gönderilecektir.

Üyeliksiz alışveriş yapmış müşterilerimiz için Yurtiçi kargo müşteri numaramız: 329 661 143 Bu kodu kargo paketinin üzerine yazıp kargo görevlisine bilgi veriniz. · Yurtiçi Kargo dışındaki kargo firmaları ile gönderilen iadelerin kargo ücreti müşterimize aittir.

*Eğer ödeme tipi Kapıda Nakit Ödeme ise IBAN numaranızı isim, soyisim, tc kimlik numarası ve sipariş numarası birlikte müşteri hizmetlerimize mail atılmalıdır. Banka hesap bilgileri ile siparişi veren kişi bilgileri uyuşmalıdır, aksi takdirde iade ödemesi yapılamamaktadır.

* Eğer ödeme tipi Kapıda Kredi Kartı ile ödeme ise. Kapıda Kredi Kartı ile ödeme iadelerinde ödeme yaptığınıza dair slip görüntüsü müşteri hizmetlerimize sipariş numarası ile birlikte mail atılmalıdır.


İade talebi oluşturulduktan sonra mail olarak yurtiçi kargo iade kodu gönderilecek olup, iade süreci ile ilgili gerekli yönlendirmeler yapılacaktır.

 

İade süreci nasıl işliyor?

İadeniz öncelikle müşteri temsilcilerimiz tarafından incelenecek, yukarıda belirtilen şartlara uygun olup olmadığı araştırılacaktır. İade onaylandığında yasal süre olan 10 iş günü içerisinde kargo hariç tutar tarafınıza iade edilir. Tutar tarafınıza iade edildikten sonra e-mail aracılığıyla bilgilendirme yapılmaktadır. Ödemenin kredi kartıyla yapılması durumunda yapılan iadenin kredi kartınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.

 

İade  yapılmayan ürünler nelerdir?

Külotlar, korseler, fantezi ürünleri, silikon sütyen ve diğer silikon ürünler ile aksesuar ürünlerinde hijyen dolayısı ile iade veya değişim yapılamamaktadır.

 

İade işlemlerinde kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

Loya.com.tr  üzerinden gerçekleştirdiğiniz iadelerin kargo masrafları bize aittir. Ancak ürün iadenizi anlaşmalı olduğumuz kargo firması dışında başka bir kargo firmasından yaptığınızda karşı ödeme ile gönderilen ürünler kabul edilmemektedir.

 

Taksitli ödemelerimin iadesi nasıl yapılır?

Her türlü ödemenizde, tarafımızdan bankanıza kargo hariç tutar iade edilir. Ödemenizi taksitli olarak yaptığınızda, iadeniz her ay kartınıza, taksit tutarları kadar artı bakiye olarak yansıyacaktır. Yapılan iadenin kredi kartınıza her ay taksitli olarak yansıması tamamen bankaların süreç ve uygulamalarıyla ilgilidir. Konu hakkında detaylı bilgiyi bankanızdan alabilirsiniz. Ayrıca, ekstrenizde iade işlemini takip edebilirsiniz.